13 Ocak 2014 Pazartesi

Delphi Basit Threading

Delphide thread çalışmak isteyip karmaşık threadinglerden anlayamıyorsanız çok basit bir yolu var aslında.
İndy nin id threadi bu işi pek ala yapmaktadır.

Yapmanız gereken idthread i forma almak.Sonra Events da Onrun kısmına çift tıklayın

procedure TFrmMain.ShowProcRun(Sender: TIdThreadComponent);
var
  I: Integer;
begin
  for I := 0 to 10000 do
   Label1.caption:=Label1.caption+'X';
end;

begin end arasına thread olarak çalışmasını istediğiniz kodu yazıp sonunda

idthread1.stop yazarak işlemi bitirebilirsinz.

Hepsi Bukadar basit :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder