Delphide thread çalışmak isteyip karmaşık threadinglerden anlayamıyorsanız çok basit bir yolu var aslında.
İndy nin id threadi bu işi pek ala yapmaktadır.
Yapmanız gereken idthread i forma almak.Sonra Events da Onrun kısmına çift tıklayın
procedure TFrmMain.ShowProcRun(Sender: TIdThreadComponent);
var
I: Integer;
begin
for I := 0 to 10000 do
Label1.caption:=Label1.caption+'X';
end;
begin end arasına thread olarak çalışmasını istediğiniz kodu yazıp sonunda
idthread1.stop yazarak işlemi bitirebilirsinz.
Hepsi Bukadar basit :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder